4/26/11

Nytt teppe pågang.

Da er jeg iferd med å gjøre ferdig ennå et teppe. Mange av stjernene har jeg fått i en "Bee" på Flickr. Siden jeg er på stoff-slankekur, er baksiden striper med litt av hvert.Det er bare så deilig å få litt mindre stoff på syrommet. Quiltet med litt sånn stjerne-aktig mønster med skarpe kanter.( Veldig vanskelig å få rette/skarpe kanter på frihånds-quilting syns jeg..) Så nå mangler bare lukkekanten.

Soon finished with this quilt from a quilting-bee on Flickr. Many great stars ! Since I am on a fabric-diet, the backside is also made of different fabric. The quilting is not the best,but I find it difficult to quilt strait and with sharp angels. Now I have to make a scrappy binding.

2 comments:

  1. Åååå! Så flott det blir! Jeg er en stor fan av disse stjerneblokkene. Liker din måte å sette dem sammen. Helt fantastisk flott på den nøytrale bakgrunnen! Lykke til med stoff dietten. Tror jeg kanskje trenger noe sånn, selv...
    ; )

    ReplyDelete