3/10/11

Vintage

Her er mitt lager av gammelt sengetøy, såkalt vintage sheets. Noe er kjøpt på Etzy og litt er fått, men mest fikk jeg av bestemor. Hun hadde mange skatter. Tror jeg fikk noe sånt som 17 dynetrekk og dutevar. Noen med koselige historier..Det lilla som ble kjøpt til det nye huset med lilla soverom i 1970. Er allerede igang med å sy puter til sofaen. Tenker en i hver farge, gul,grønn,blå og lilla.
Gleder meg :-)

Here are my vintage sheets collection. Some is bought on Etzy,some is given by friends,but most is from my grandmother. She had a lot !  I ended up with, I belive 17 dovecovers with pillowcases :-)  Already working on some pillows. Yummi !!

1 comment:

  1. Mari, jeg tror at du har funnet skatten i enden av regnbuen. Så mange flotte og fargerike stoffer!!!!! Nå blir det mange kjekke timer med symaskinen....
    ; )
    Kjenner igjen noen mønstre. Gleder meg til å se hva du lager!

    ReplyDelete